Održivi razvoj kompanija u Hrvatskoj- mit ili stvarnost

Mnoge se kompanije danas promoviraju kao snažne lokomotive tranzicije gospodarstva i društva prema održivom načinu poslovanja i življenja.

Mijenjaju se proizvodni procesi, utječe se na radno okružje, educiraju se djelatnici i potrošači, a snažno se komuniciraju vrijednosti koje proizlaze iz te tranzicije.

Koliko su tvrtke uistinu iskrene u svojim namjerama?

Koliko će trajati i koliko je skupa takva tranzicija?

PANELISTI:

  • Sara Foršek, voditeljica održivosti Raiffeisen banka 
  • Irena Šarić Dombajdirektorica korporativnih komunikacija Loreal Adria Balkan 
  • Stanko Kršlović , član Uprave za korporativne poslove Philip Morris Zagreb 
  • Marija Šćulac Domac, direktorica sektora za industriju i održivi razvoj HGK  
  • Marijana Sabljić, voditeljica Tima za zaštitu okoliša i održivi razvoj, Saponia d.d.

MODERATOR: Petar Štefanić 

 

POWERED BY
HGK

Datum

01.10.2021.

Vrijeme

15:00 - 16:00
DAN
SAT
MIN
SEK
PANEL JE ZAVRŠIO
Hvala svima koji su sudjelovali.
Greencajt brine!

Ovogodišnji Greencajt Festival prilagođen je trenutnim okolnostima pa je u skladu sa time, uvjet za ulazak na festival EU digitalna COVID potvrda koju mogu dobiti sve osobe koje su cijepljene cjepivom protiv bolesti COVID-19, odobrenim od strane Europske komisije, osobe koje imaju negativan nalaz PCR ili antigenskog testa izdan od strane nadležne zdravstvene ustanove zemlje iz koje dolaze (ne stariji od 48 sati) te osobe koje posjeduju liječničku potvrdu da su prebolile bolest COVID-19 (maksimalno 180 dana od datuma pozitivnog PCR testa). Djeca mlađa od 12 godina ne trebaju imati potvrde niti se testirati. Antigenski, tzv. brzi test, bit će moguće obaviti na samom ulazu u prostor Greencajt festivala po cijeni od 60 kn.

Budimo svi zajedno odgovorni i osigurajmo ugodno i bezbrižno druženje te ponesimo sa sobom lijepe uspomene kao i nova znanja i iskustva.