Kako je dom Djeda Mraza postao kandidat ljetnih igara?
Samo dva sata od rodnog grada Djeda Mraza mogle bi se održavati ljetne igre 2032. godine ako se nastavi ovakav negativan trend klimatskih promjena! Zvuči potpuno čudno i apstraktno, ali to je kampanja po kojoj je grad Salla u srcu Finske postao globalno poznat. Štoviše, pokrenuli su globalnu raspravu i tako potaknuli engagement na temu globalnog zatopljenja na društvenim mrežama za 879 %! Kampanja je imala medijsku pokrivenost u čak 118 zemalja diljem svijeta i to u medijima poput Gazzetta dello Sport u Italiji, The Washington Post u SAD-u te The Guardian u Velikoj Britaniji. Kampanja je nominirana u 10 kategorija, a osvojila je osam od deset nagrada. Osim toga, do sada je prikupila više od 7,5 milijardi pregleda na Internetu u preko 60 zemalja svijeta. Kao rezultat ove kampanje, Salla je postala vodeći primjer održivog razvoja i odgovornog turizma u Finskoj!
