LEGO: BUILDING SUSTAINABILITY. BRICK BY BRICK.

Možemo li igrom mijenjati svijet?

Sara Riis-Carstensen, globalna stručnjakinja i kreatorica brend strategija LEGO-a, Giorgio Armanija, Lufthanse i mnogih drugih, na Greencajt festival nam donosi inspirativnu priču o jednom od najpoznatiji brandova svih generacija. Kroz svoje predavanje, Sara nas vodi kroz put transformacije LEGO-a, pokazajući kako vizija, hrabrost i dosljednost mogu utemeljiti snažnu održivu strategiju.

LEGO nisu samo kockice i igračke; on je most između kreativnosti i stvarnosti, koji povezuje sve generacije kroz igru. Ali LEGO je i puno više – brend koji je uspješno uveo održivost u svoj temeljni model poslovanja. Kako je moguće spojiti profit i odgovornost prema našem planetu, zadržati istu zaigranost koju generacije vole i stvarati rješenja i za buduće generacije? LEGO nas uči da, poput kockica, velike promjene dolaze korak po korak – te da svaki od njih čini razliku…