Nagrada za kampanju koja promiče vrijednosti održivog poslovanja, a zadovoljava sljedeće kriterije:

  • Kampanja mora za cilj imati promicanje vrijednosti održivog/zelenog načina života/poslovanja
  • Inicijator kampanje može biti kompanija/organizacija/udruženje/inicijativa/osoba i može biti usmjerena na internu ili eksternu javnost
  • Mora imati široki komunikacijski doseg i poticati ne samo podizanje svijesti nego i promjenu ponašanja
  • Mora ostvariti pozitivnu vidljivost u medijima, društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti

OCJENITE KANDIDATA

Zašto vi zaslužujete nagradu

Kampanja “Dizajnom za dobre stvari” zaslužuje nagradu zato što je uspješno povezala studente iz Hrvatske, koji su sami dizajnirali platnene vrećice, i brigu o okolišu, odnosno održiviji način života. Ostvareno je preko 700 prijava na natječaj što povrđuje veliki interes među studentima za sudjelovanjem u ovakvoj vrsti projekta. Kampanja “Dizajnom za dobre stvari” uspješno je, jedan naizgled jednostavan predmet, pretvorila u moderni modni dodatak, i to s potpisom mladih dizajnera – studenata.

dizajnom-za-dobre-stvari-4

File name: dizajnom-za-dobre-stvari-4.zip

File size: 8 MB

0%

Izjava-o-vjerodostojnosti-6

File name: Izjava-o-vjerodostojnosti-6.pdf

File size: 66 KB

0%