Nagrada za kampanju koja promiče vrijednosti održivog poslovanja, a zadovoljava sljedeće kriterije:

  • Kampanja mora za cilj imati promicanje vrijednosti održivog/zelenog načina života/poslovanja
  • Inicijator kampanje može biti kompanija/organizacija/udruženje/inicijativa/osoba i može biti usmjerena na internu ili eksternu javnost
  • Mora imati široki komunikacijski doseg i poticati ne samo podizanje svijesti nego i promjenu ponašanja
  • Mora ostvariti pozitivnu vidljivost u medijima, društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti

OCJENITE KANDIDATA

Zašto vi zaslužujete nagradu

Projekt RokOtok je prepoznata od strane javnosti i ljudi na obali, otocima, kao i od vikendaša i turista i u prve se dvije sezone na 34 otoka okupilo preko 3.500 djece i još više roditelja koji su slušali predavanja. Obuhvaćeno je dosta različitih tema o kojima i lokalci, a i njihovi gosti znaju vrlo malo ili ništa, a reakcije su bile sjajne, kako od djece, tako i od roditelja.

67635968_2423086617750863_480673206257057792_n

File name: 67635968_2423086617750863_480673206257057792_n.jpg

File size: 84 KB

0%

IMG_4670

File name: IMG_4670-scaled.jpg

File size: 588 KB

0%