Nagrada za kampanju koja promiče vrijednosti održivog poslovanja, a zadovoljava sljedeće kriterije:

  • Kampanja mora za cilj imati promicanje vrijednosti održivog/zelenog načina života/poslovanja
  • Inicijator kampanje može biti kompanija/organizacija/udruženje/inicijativa/osoba i može biti usmjerena na internu ili eksternu javnost
  • Mora imati široki komunikacijski doseg i poticati ne samo podizanje svijesti nego i promjenu ponašanja
  • Mora ostvariti pozitivnu vidljivost u medijima, društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti

OCJENITE KANDIDATA

Zašto vi zaslužujete nagradu

Iako se u Horizon Forbbiden West radi o virtualnom svijetu, igra realistično pokazuje što se može dogoditi ako ne prepoznamo važnost održivog načina života, očuvanja prirode i biološke raznolikosti. U kampanju smo uključili partnera iz modnog svijeta i koji je angažmanom osvijestio ekološku svijest gamera, ali i šire zajednice. Kao što smo povezali Gaming i Fashion industriju, tako smo povezali virtualni i stvarni svijet i naglasili da svaki segment života može postati barem malo održiviji.

HFW-TTF-suradnja-report

File name: HFW-TTF-suradnja-report.pdf

File size: 7 MB

0%

Suglasnost-i-izjava

File name: Suglasnost-i-izjava.pdf

File size: 354 KB

0%