Nagrada za kampanju koja promiče vrijednosti održivog poslovanja, a zadovoljava sljedeće kriterije:

  • Kampanja mora za cilj imati promicanje vrijednosti održivog/zelenog načina života/poslovanja
  • Inicijator kampanje može biti kompanija/organizacija/udruženje/inicijativa/osoba i može biti usmjerena na internu ili eksternu javnost
  • Mora imati široki komunikacijski doseg i poticati ne samo podizanje svijesti nego i promjenu ponašanja
  • Mora ostvariti pozitivnu vidljivost u medijima, društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti

OCJENITE KANDIDATA

Zašto vi zaslužujete nagradu

Kampanja je specifična jer ima podlogu u konkretnoj provedbi edukacije djece, mladih i odraslih. Projekt Obrazovanje za održivi planet povezuje podizanje razine ekološke svijesti šire zajednice provedbom kampanje te obrazovne aktivnosti namijenjene djeci, mladima i odraslima. Osnažuje partnerstva između OCD-a, obrazovnih institucija i lokalne samouprave. Kampanja, kao i ostale projektne aktivnosti, pokrenuti su kao odgovor na slabu zastupljenost okolišnih tema u institucionalnom obrazovanju.

Izvjestaj-o-provedenoj-medijskoj-kampanji

File name: Izvjestaj-o-provedenoj-medijskoj-kampanji.pdf

File size: 2 MB

0%

IZJAVA-O-VJERODOSTOJNOSTI-PODATAKA-U-PRIJAVI-17

File name: IZJAVA-O-VJERODOSTOJNOSTI-PODATAKA-U-PRIJAVI-17.pdf

File size: 164 KB

0%