ZELENA INOVACIJA

  • Kampanja mora za cilj imati promicanje vrijednosti održivog/zelenog načina života/poslovanja
  • Inicijator kampanje može biti kompanija/organizacija/udruženje/inicijativa/osoba i može biti usmjerena na internu ili eksternu javnost
  • Mora imati široki komunikacijski doseg i poticati ne samo podizanje svijesti nego i promjenu ponašanja
  • Mora ostvariti pozitivnu vidljivost u medijima, društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti

OCJENITE KANDIDATA

Zašto vi zaslužujete nagradu

Ovom kampanjom i projektima koji je prate, utjecali smo na javne politike koje su povezane sa zaštitom okoliša, odnosno nacionalnu i lokalne politike vezane uz gospodarenje otpadom, a sve u suradnji s nacionalnim i međunarodnim organizacijama i mrežama. Kampanjom zagovaramo, educiramo i informiramo o okolišno-odgovornim rješenjima utemeljenima na stručnom i istraživačkom radu. Srpanj i Advent bez plastike kao i Sajam razmjene potaknuo je građane na upotrebu alternativnih rješenja.

20211218_103718

File name: 20211218_103718.jpg

File size: 338 KB

0%

Izjava-i-suglasnost

File name: Izjava-i-suglasnost.pdf

File size: 382 KB

0%