BREND STRATEGIST ZA LEGO, GIORGIO ARMANI, LUFTHANSA I DE BEERS
Sara Riis-Carstensen strateška je pokretačka snaga iza uspona LEGO-a do globalne dominacije među brendovima. Odigrala je ključnu ulogu u transformaciji LEGO-a iz tvrtke bez definirane strategije brenda ili odjela za brend u najmoćniji brend na svijetu (prema ‘Brand Financeu’). Tijekom karijere, koja uključuje rad na nekim od najikoničnijih svjetskih brendova poput Carlsberga, Giorgia Armanija, De Beersa i Lufthanse, Sara je stekla priznanje kao pionirka u strategiji brenda i marketingu.
U svojim predavanjima Sara pruža uvid u unutarnje procese transformacije brenda, crpeći inspiraciju iz svoje globalne karijere kako bi nadahnula i osnažila lidere da kreiraju vlastiti put do uspjeha. S nepokolebljivom predanošću izvrsnosti i inovacijama, Sara Riis-Carstensen nastavlja redefinirati granice strategije brenda, ostavljajući neizbrisiv trag na globalnoj sceni.